Narva linn tutvustas sel aastal oma turismivõimalusi kolmel rahvusvahelisel turismimessil: Matka 2025 Helsingis, Tourest 2025 Tallinnas ja Balttour 2025 Riias. Messidel osalemise eesmärk oli tõsta Narva tuntust, tutvustada linna vaatamisväärsusi ja sündmusi ning meelitada ligi uusi külastajaid.
Helsingis 16.–19. jaanuaril toimunud Matka 2025 turismimessi, kus Narva linn osales koos Ida-Viru turismiklastriga, külastas üle 56 000 inimese. Soome turistid on Narvaga hästi tuttavad ning tunnevad erilist huvi SPA-puhkuse võimaluste vastu nii Narvas kui ka naaberlinnas Narva-Jõesuus.
Tallinnas 31. jaanuarist 2. veebruarini toimunud Tourest 2025 messil osales Narva koos Narva Hotelli ja Inger Hotelliga. Messil käis ligikaudu 18 000 külastajat, kellest paljusid huvitasid suured sündmused, mis toimuvad Narvas 2025. aastal, sealhulgas:
- Toidulaat Narva Maitsed 2025 (31. mai) – gastronoomiafestival, kus külastajad saavad tutvuda kohaliku köögiga.
- Narva Linnapäevad (28.–30. juuni), mis toimuvad samaaegselt ülemaailmsete Eesti kultuuri päevadega ESTO 2025.
- Narva Bike Festival (11.–13. juuli) – rahvusvaheline üritus, mis toob kokku kiiruse, muusika ja vabaduse armastajad.
Riias 7.–9. veebruaril toimunud Balttour 2025 messil tutvustas Narva end koostöös kohalike ettevõtetega, sealhulgas kaubanduskeskustega Fama ja Astri, ettevõttega Cirtus Project OÜ, samuti Inger Hotelli ja Narva Hotelliga. Läti turistid on Narvast hästi teadlikud – paljud neist on linna juba külastanud ning plaanivad tagasi tulla. Suurt huvi pakkusid Narva geograafiline asukoht, linna ainulaadne ajalugu ja mitmekesised üritused.
Narva tutvustamisele ja reklaamimisele rahvusvahelistel turismimessidel aitasid aktiivselt kaasa mitmed kohalikud organisatsioonid ja ettevõtted, sealhulgas SA Narva Muuseum, Ingeri Maja, MTÜ Narva Bike, Spinnaker OÜ (Caroline laev), Ranna Resto restoran, Narva-Jõesuu Medical Spa ja Narva giid Aleksand Openko.
Narva linn tänab kõiki koostööpartnereid aktiivse osaluse eest Narva tutvustamisel rahvusvahelistel turismimessidel. Tänu ühisele panusele õnnestus edukalt tutvustada Narva turismivõimalusi, köita rahvusvahelise publiku tähelepanu ning tugevdada linna kuvandit atraktiivse turismisihtkohana.